Antibiotika

15.04.2008 00:00

Tak beru antibiotika. Včera mě na veterinu vezla babička Noemi, ale to se ví, že s námi jela i panička... Paní doktorka mě prohlídla, změřila teplotku, poslechla si mě a konstatovala, že teplotu nemám, ale mám infekci podobající se lidské chřipce. Takže mi píchla zase nějakou injekci - tentokrát teda ale pěkně štípala, dělal jsem na podlaze doslova akrobatické obraty, jak jsem se snažil se na bolavém místečku podrbat... Naštěstí mi to panička potom rozmasírovala. Předepsali mi antibiotika, čímž se mi posunulo i odčervení a samozřejmě očkování proti vzteklině... No to nevadí, tak prostě změníme termíny v kalendáři no...

     Doma jsem se vůbec nechoval jako že mám v sobě anitibiotika, ale hned jsem nosil plyšového medvídka a míček a vůbec všechny hračky, aby mi je házeli. Jen jsem nechápal, proč si dneska nehrajeme tak nadšeně a rozpustil ejako jindy a proč nejdeme ani na procházku... Vždyť mě ten kašlík nevadí, já si chci hráááát!!! Nakonec jsem dostal buvolí tyčinku, tak jsem si lehnul k paničce a žužlal. Panička byla ráda, že jsem v klidu a nekašlu... Však jsem byl taky už trošku unavený, celý den jsme s babi Marcelou uklízeli (babi Marcela má totiž uklízecí úchylku a uklízí i to, co už uklizené je :) ), tak koho by to nezmohlo?

     V noci jsem ani jednou nezakašlal, spinkal jsem jako zabitý. Aby ne, vždyť minulou noc jsem kvůli kašli oko nezamhouřil...

   

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode