Dancing in the rain...

26.06.2008 00:00

 

Včera jsme tomu tedy dali s paničkou lidově řečeno "na prdel", jak zaznělo i v jednom dětském filmu o strašidýlku Vikýřkovi... ("Pane Napakunk, Vy ste tomu teda dal na pldel..." :) )

     Byli jsme domluvení s Haničkou a Dupulkou, Hančiným bráchou Jakubem a Beníkem (kříženec čehosi s čímsi střední velikosti z útulku) a ještě s naší společnou kamarádkou Bájou a její Matyldou (flat coat retriever), že půjdeme na prochajdu do Hvězdy. Protože Matylda je ještě miminko (jsou jí tři měsíce), zatím jsme se neviděli a já i panička jsme se na to setkání moc těšili. Už od počátku bylo jasné, že bude lejt, ovšem my - hlavy tvrdohlavé, jsme beztak vyrazili...

     Do Hvězdy jsme došli, já byl z tolika pejsků doslova nadšený, páníci házeli balónky, my je přinášeli a vůbec to bylo super.

Potkali jsme ještě tři bývalé paniččiny a Haniččiny spolužačky ze základky - Verču s Aishou, Denisu s Rustym (taky labrador) a Editu (ta pejska nemá) + s nima byl nějaký kluk se dvěma berňáčky. To bylo havaj! Dovedete si představit tu hemžící se smečku a jak jsem měl očička navrch hlavy... :)

Rusty nám ukradl balónek a za žádnou cenu si ho nenechal vyrvat z tlamy. Zkoušeli  to všichni - včetně jeho paničky vhlavním velení - nefungovalo vůbec nic. Ani po dobrém, ani po zlém, otevřít tlamu nešlo (takovému kolosu to lidskou silou stejně nejde), výměnný obchod za pamlsky nefungoval, fingovaný odchod jeho paničky nezabral rovněž - Rusty koukal jak odchází, ale balonek stále svíral :) ). Nakonec si Denisa povzdechla, že nám balónek někdy někde předá :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/cervnove_prochazky_Hvezdou/

 Rozloučili jsme se, naše původní skupinka pokračovala dál a druhá šla směrem domů... Po chvíli se zvedl šílený vítr, zatáhlo se ještě víc než bylo a spustilo s eněco, čemu snad ani nejde říkat slejvák nebo průtrž mračen - bylo to horší, neviděli jsme skoro na krok a nečůraly z nás potůčky vody, ale snad celé moře. Do toho práskala bouřka. Beník se začal strašně bát a vylezl Jakubovi na hlavu :) Matylda si odevzdaně sedla a dala jasně najevo, že už je jí to jedno, že tam zůstane... Tak ji Bája popadla do náruče, mě popadla panička - já ale naopak protestoval, že chci jít po svých a tančit mezi kapkami deště. Že bych tímhle asi neprotančil, mi neměla panička asi sílu mi vysvětlovat a tak mi prostě nakázala, že se ponesu a hotovo! Dupinku Hanka neunese, takže ta plavala poslušně s lidskou smečkou... :)

     Ještě že tam byla Háňa autem - tak rychle ven z Hvězdy a k němu... Když jsme stáli na přechodu jako trubky po kotníky ve vodě, paničky alá Miss mokrá trička spolu s námi - promáčenými zvířátky, které chudinky vůbec nechápou, co se děje a kolem vesele projížděla auta se suchými řidiči, říkal jsem si, jestli se nad námi někdo slituje a zastaví, abychom mohli přejít. Nezastavil... museli jsme počkat než všechna auta přejela (jak ohleduplní jsou lidé kteří se netopí) a teprve potom doběhnout k autu, šoupnout nás -  zmáčená strašidýlka do kufru (zadního prostoru auta) a páníci se uvelebit na sedačkách (Hani, panička se prý dodatečně moc omlouvá za auto, které se rázem proměnilo v rybníček).

     Doma hodit do vany mne, paničku, vyždímat co se dá, dát sušit mne, paničku + co se dá a hlavně - hlavně zachránit z rozmočené tašky foťák a mobil... že? :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode