Dovolená na Šumavě

02.08.2009 14:59

 

Tak jsem zpět z týdenní dovolené s pánečky. Byli jsme za krásami Šumavy, v krásné vesničce jménem Srní. Denně jsme podnikali dlouhé výlety, párkrát se i smočili v řece Vydře :), u čehož jsem vždy nadšeně štěkal. Měli jsme krásné pohodlné ubytování v apartmánu, takže jsem se po důkladném pročuchání cítil potom už jako doma :) A kde všude jsem byl?

 

na Tříjezerní Slati

na Jezerní slati

na Chalupářské slati

na hradě Velhartice

na hradě Kašperk

na Kvildě

ve Filipově Huti

na Čeňkově pile

V Sušici

na Prášilském jezeře

na jezeře Laka

 ... a co bylo ještě taky moc super, že jsem tam u jednoho domečku potkal štěně australské kelpie, jež si majitelé pořídili na pasení oveček a báječně jsem se s ním vyblbnul... Panička z něj byla rovněž doslova nadšená :) Prý je to plemeno ve skutečnosti ještě hezčí než na fotografiích...

 

Prostě bylo to děsně príma :) Ostatně, mrkněte na fotky: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_na_Sumave_Srni_%2C_cervenec_09/

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode