Dovolená v Českém Švýcarsku

27.07.2008 00:00

 

 Tak jsem se vrátil po týdnu z  Českého Švýcarska, kde jsem byl s páníky na dovolené. Přesněji řečeno, pobývali jsme v penzionu v Krásném Buku. Za ten týden jsem prodělal úžasnou socializaci a poznal plno nového. Co bylo ale vůbec ze všeho nejlepší, že jsme byli od rána do večera všichni tři pořád spolu a protože u nás na pokoji byly na zemi neuvěřitelně ledové dlaždičky, mohl jsem spinkat u páníků v posteli

     A jelikož toho bylo opravdu hodně, co jsem zažil a viděl, rozhodl jsem se udělat takový průlet těmi nejvýznamnějšími událostmi

Kde jsem byl:

 

Na hradech:  Mělník, Tolštejn, Sauštejn, Hohnstein (Německo)

Na rozhlednách: Jedlová, Vlčí Skála

Ve městech: Krásná Lípa, Varnsdorf, Liberec, Rumburk, Jiřetín pod Jedlovou (křížová cesta)

Ve vesničkách: Doubice, Krásný Buk

a v Národním parku České Švýcarsko

 

Poznatky:

 

pozitivní

 

  • Jsem milovníkem borůvek a malin
  • sebehorší terén mi nedělá žádné problémy, pod vedením zvládám i kluzké lávky a jiné nepříjemnosti
  • velmi rychle se adaptuji na nové prostředí
  • zbožňuji vodu – potvrzeno
  • chodit se mnou do restaurací není větší problém – dlouhodobé odložení sice ještě neumím, ale nedělám potíže
  • ujít cca kolem 10 km nepovažuji za nic nemožného

 

negativní

  • bojím se dětí – zvlášt, když mají míč nebo si mě nedej Bože chtějí pohladit
  • smůla ze stromů je v mém kožíšku naprosto, ale naprosto spolehlivým lepidlem!!!

 

     První společná dovolená proběhla tedy ve své podstatě bez potíží, problémů a omezení a jak panička říká, jsem prostě nepřekonatelný pašák

 

      A jak jsme se měli, můžete shlédnout na fotografiích, kterých je tentokrát opravdu hodně :)

 

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Melnik%2C_Jetrichovice%2C_Jedlova%2C_Tolstejn/

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Hohnstein%2C_Krasna_Lipa/

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Saustejn/

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Dolsky_Mlyn/

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Jested%2C_Josefuv_Dul/

chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Dovolena_Ceske_Svycarsko_Krasny_Buk/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode