Dupinčiny novinky, randevouz s Britney a paniččino dilema

18.06.2008 00:00

 

Já vím, strašně dlouho jsem nepsal... omlouvám s etímto všem kamarádům a ostatním čtenářům...

     Tak co že teď dělám? No, neustále někde po večerech běhám - třeba s Dupinkou ve Hvězdě, kde nám vždycky paničky hážou míček a před letohrádkem pak cvičíme poslušnost :) A že nám to jde :)

     Dupinka nedávno složila další zkoušku - BH - a že ta tedy není vůbec jednoduchá. Nejdřív musela prokázat ovladatelnost na vodítku i bez něj, sednout si za pochodu, pak měla odložení vleže s přivoláním a odložení samotné. A potom přišla náročnější část zkoušky - chování ke skupině osob, k cyklistovi, k autům, k běžci nebo jezdci na kolečkových bruslích, k jinému psu, k lidem a zvířatům a taky musela zvládnout být připoutaná na vodítku v dopravním a pouličním ruchu... No tu druhou část bych já určitě ještě nezvládl.... proto smekám a opravdu Dupince gratuluji! Dostala 51 bodů z celkově možných 60, což je opravdu super výkon :)

     Včera jsem byl s páníky večer na Dědině, babi Noemi se vrátila ze služební cesty v Číně, tak jsme se za ní jeli podívat a poslechnout si zážitky (já si jel pro piškoty - ona je pro mne jako správná babička totiž vždycky má) :)

     A při té příležitosti mi panička domluvila randevouz s Britney (moje panička je úžasná). :) Britney totiž bydlí na Dědině, takže paničku napadlo, že bychom se tam mohli společně pěkně proběhnout. No měl jsem velikou radost, pořád jsem jí skákal na hlavu, ona mě laškovně okusovala kde se dalo :)  a honili jsme se po louce jako blázni až do úplného vyčerpání :) Pak se k nám přidali ještě další pejskové ze sídliště, tak to bylo fajn, takhle si hezky pohrát.

     Teď panička uvažuje, jestli mě má přihlásit na štěněčí výstavu šeltiček na Pankrác nebo ne... Na jednu stranu ví, že bych mohl získat opravdu dobrý posudek, ale není si prý jistá, jak bych to zvládal psychicky... Navíc výstavní postoj máme pořád v tréninku, ale zatím to na úrodnou půdu moc nepadá. No uvidíme, když nepůjdeme teď, půjdeme až mi bude rok, do té doby si všechno nacvičím a pak bych si rád udělal bonitaci...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode