Hlídáme Betynku

30.12.2008 00:00

 

Tak od včerejška hlídáme až do 2. ledna Betynku - morčecí slečnu paniččiny kamarádky Blanky. Ta odletěla na Silvestra do Anglie a poprosila nás, abychom se zatím o Bety postarali. A to my rádi :)

     Nutno říci, že Betynka je garážový nalezenec a jako taková je na ledasco zvyklá, takže i tuhle stěhovací změnu zvládla velice dobře. Já z toho byl u vytržení, nedal jsem jinak, než že si ji musím očuchat... Panička mě nabádala, abych byl opatrný, al easi nemusela, byl jsem velice něžný a Betynka zvědavá, takže jsme si nakonec olízli čumáčky vzájemně :) Holčička se u nás rychle zabydlela, hlasitě dává najevo rozvernou náladu :) a já si vždycky myslím, že si chce hrát, tak běhám kolem klece s prdýlkou nahoře a za vrtění ocásku pokníkávám, protože vím, že štěkat na ní nesmím...

     Panička v rámci socializace pouští Betku i volně po bytě, takže už mi očuchala hračky i pelíšek a já jí zadeček, abych zjistil, jestli je to opravdu holka :)

     Jinak z ní jako správný pastevecký pes nespouštím oči a fascinuje mě naprosto všechno, co dělá :)

     Jen to jsem špatně nesl, že ji na noc zavřeli páníci do obýváku, prý aby ode mě měla klid, ale já seděl za dveřmi a bylo mi moc líto, že tam musí být sama... Ráno jsem však byl nadšeně přítomen krmení a už bylo zase všechno v pořádku :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/hlidani_Betynky/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode