Hurá, aportuji!

25.02.2008 00:00

 

Od neděle 24.2.08 definitivně aportuji! :) Páníci mají nesmírnou radost a já se raduji s nimi... Je to přeci jenom větší zábava než doběhnout za hozeným uzlíkem, který prostě jen leží a čekat, než k němu dojde i panička, aby ho zvedla a hodila zase někam jinam, kam za ním bezmyšlenkovitě poběžím... Tohle je teprve ta pořádná zábava! Utíkat za hračkou, ryhle ji vzít nějak šikovně do tlamičky, aby mi cestou nevypadla a běžet s ní zpátky k rozradostněné paničce nebo páníčkovi! Sice ji ještě z tlamičky nepustím, raději se chvilku přetahuju, ale však my vypilujem i ten povel "pusť"...

     Jinak dnes, v pondělí 25.2.08 zůstávám poprvé sám doma celých 8 hodin, než mě přijde nakrmit paničky kamarádka Blanička a pak ještě hodinku, než dorazí páníček z práce... Celá moje lidská smečka jde prý vydělávat na granulky... snad to nějak zvládnu a nebude mi moc smutno. Paničce to trhá srdce už teď...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode