Hvězda s Britney a grilování v Jinočanech

15.08.2008 00:00

Mé letní dny trávím většinou ve Hvězdě s páníky, kam se chodím koupat do rybníka nebo v parku na Dědině, kde se proháním za balónkem nebo s pejsky.

     V sobotu ale, jak můžete na fotkách ve fotogalerii vidět, jsem byl běhat ve Hvězdě s Britney. Britney má za sebou již klubovou výstavu v Kladně, dostala hodnocení "velmi nadějná" a tudíž jsem na ní moc pyšný.  A protože byly holky na výstavě takhle šikovný, učily nás s paničkou běhat ve výstavním kruhu. No uvidíme, snad to nějak zpytlíkujem :) Byl jsem překavpený, jak se Britney zbarvila, je teď skoro úplně černo hnědá a se zlatou, kterou měla původně mít, teda nemá fakt téměř nic společného :)

     To ale nemění nic na tom, že se mi tahle holka pořád moc líbí, což jsem chtěl ostatně dokázat i tím, že jsem učinil pokus o nakrytí, za což jsem byl paničkou okřiknut. Doufejme že dříve, než si toho stačila všimnout její panička.... :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Britney_ve_Hvezde/

         Ve středu jsme byli pozvaní na grilování k Haničce, jejímu manželovi Martinovi a Dupince do Jinočan a to Vám teda bylo bájo, to Vám řeknu. Snad poprvé v životě jsme si s Dupčou doopravdicky hráli, honili se po zahradě a dováděli. A dostal jsem tam plyšového čápa, kterého teď s sebou vozím v autě a za dlouhých jízd ho oždibuju :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode