Jak se páníci na mě moc zlobili...

18.05.2008 00:00

 

 V týdnu jsem se byl podívat s paničkou u ní v práci... Cestou v tramvaji jsem byl moc způsobný, ležel jsem paničce u nohou, částečně i proto, že mi bylo staršné horko... Teploměr ukazoval snad 30 stupňů a v tramvaji byl opravdu ošklivý vzduch... Když jsme přijeli tam, kde panička pracuje, byl jsem hned středem pozornosti, všichni se nade mnou rozplývali a já se samozřejmě předvedl v celé kráse a ukázal postupně všechny povely, které jsme se s paničkou už naučili. To bylo obdivu :) Pravda, předvedl jsem se i tak, že jsem po chvilce udělal v chodbě bobek, jenže to si dávala za vinu panička, neboť před tím jsem neustále běhal ke dveřím a panička to nepochopila.. :(

     Jinak teď vždycky večer chodím ven s páníčkem, protože panička se učí, tak aby na to měla klid...

     Včera jsem byl s páníčkem celý den v Nymburce, schovával jsem se před malým Štěpánkem (trochu se ho bojím, je na mě dost hrrr...) a taky jsem ignoroval kočku, která mi chtěla sníst jídlo... Páneček dělal palubky a málem si uřízl dva prsty, takže jel do nemocnice na šití a zbytek dne už se věnoval jen mě... Takže já z toho měl výhodu, ale tím samozřejmě neříkám, že jsem mu to přál, to tedy ne.

     Dneska jsem dostal od paničky moc vynadáno, představte si, že se pak se mnou vůbec nebavila, nehrála si, nic..a páneček taky ne. Jak mě bylo smutno, ale věděl jsem, že jsem něco provedl, tak jsem si zalezl do křesla, schoulil se a usnul... A víte, co jsem provedl? Vykakal jsem se doma, zatímco páníci obědvali a vyválel se v tom tak, že jsem to měl v tom svém kožíšku nalepené úplně všude... Já tak krásně voněl!!! No, ale dlouho mi to nevydrželo, panička mě narvala do vany a nalila na mě nějaký fujtajblový banánový dětský sprchový gel... vydrhla mě, vykartáčovala, hrozně přitom nadávala a vůbec mě v drhnutí nešetřila... A já způsobně stál (i když jinak mám tendence si ve vaně vždycky lehat) ani jsem nepípnul a tvářil se moc provinile... I sušení ručníkem jsem přijal jako fakt bez debat a vzpouzení. Věděl jsem, že jsem provedl něco moc špatného a bylo mi to líto... Haf!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode