Klubová výstava v Mladé Boleslavi (3.10.09)

06.10.2009 16:47

V sobotu 3.10.2009 proběhla klubová výstava kólií a sheltií v Mladé Boleslavi. Loni jsme se s paničkou neúčastnili, panička jela jen na čumendu a podpořit naše kamarádky Haničku a Dupinku, ale letos jsme to zkusili a přihlásili se. Musím podotknout, že jsme to letos vůbec neprožívali tolik jako poprvé na speciálce v Krči, i když nervozita samozřejmě byla taky. Panička mne večer předtím jen osprchovala bříško a nožičky a pořádně mě rozčesala. Zbytek jsme ponechali osudu a dnes tolik potřebnému kultu přirozené krásy :)

Nutno podotknout, že když jsme přijeli do MB a vstoupili do haly (kde nám mimochodem šla zimou téměř pára od úst), nemohli jsme si nevšimnout dodatečných příprav některých vystavovatelů - nebudu přehánět, když Vám řeknu, že někteří svým zvířecím kamarádům téměř lakovali drápky... Pomysleli jsme si s paničkou, že máme dvě možnosti - buď jsme v pěkném průšvihu nebo ve výhodě :) a rozhodli se jsme se pro to druhé a dobrou náladu.

Ukázalo se to jako dobrý přístup. A tak když přijeli za chvíli po nás Hanička s Martinem a Dupinkou, nechala mě s ní panička klidně řádit na vlhké trávě a ani neprotestovala, že budu  urousaný. No a co... lepší urousaný, vyběhaný, spokojený a v kruhu spolupracující pes než na vodítku úzkostně držený, načesaný a naštvaný mrzout. Před vstupem do kruhu mi jen otřela z vrchu ťapky vlhkým kapesníčkem a hurá na to.

V kruhu jsme byli posuzováni v mezitřídě společně s trikolorním pejskem Yantarem Marvithollem - výstavně velmi úspěšným, který už měl na svém kontě dokonce titul BOBa. Získal ho i tentokrát, k tomu V1, CAJC, ale ani já jsem nepřišel zkrátka a domů jsem si přivezl V2, res.CAC, čili jak známku výbornou, druhé místo, tak i titul jakéhosi zástupce ředitele :) - zástupce čekatele junior šampiona. A že s takovým výsledkem jsme s paničkou maximálně spokojení :)

Posuzovala paní rozhodčí MVDr. Eva Fialová, jíž dodatečně děkujeme i za dobře míněné rady :) Bylo na nás zkrátka poznat, že nejsme protřelí "výstavníci", a proto byla panička v mnoha ohledech napomenuta, což je určitě dobře, abychom byli příště lepší :) Musíme to všechno vypilovat a příště... příště budeme mít BOBa taky :))))

 Abych nezapoměl na Dupču, tentokrát ve třídě pracovní a opět zabodovala - domů si vezla V1,CAC - gratulujeme, jsou s Haničkou opravdu skvělý tým :) Dupinka bojovala i o titul BOBa, kde bohužel nevyhrála, ale pro nás je stejně ta nejhezčí :)

Na výstavu se přijeli podívat i Magda s Lubikem a Máří, takže společná běhačka po výstavě byla super - to je jasná věc. Páníček měl z našeho poháru, diplomu i věcných cen velkou radost a odvezl si nás do Nymbura, kde jsem byl hvězdou dne :) Večer jsem padnul po všech zážitcích jako zabitý... a jediné, na čem mi opravdu záleželo bylo to, abych byl vítězem v srdci své paničky... (A vím, že to jsem...)

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode