Letní dny ve Hvězdě s Dupinkou

06.06.2008 00:00

 

 Teď jsem byl dva dny za sebou s Dupinkou ve Hvězdě a bylo to prostě super. Měli jsme krásné počasí a panička si spálila záda :) Dupinku jsem si natolik oblíbil, že jsem jí chodil čistit jazýčkem ouška, abych jí dokázal, jakej jsem kamarád. Když jsem jí chtěl ale oblíznout i obličej, ohnala se po mě, že to už jako fakt nemusím :) Panička říkala, jen ať mě vychová a ukáže, co je ještě OK a co už si nesmím k pejskům dovolit... Tak mám takovou vychovatelku, které jsem neustále v patách a děsně se po ní opičím. Kam jde ona, musím být i já, co jí zaujme k čenichání, očuchám i já... :)

     Dnes jsme seděli venku na louce před letohrádkem a přišel tam takový malý chlapeček, že nám bude házet míček... Já bych se ho nejdřív nebál, ale Dupinka byla značně nervózní, uhýbala před ním, strašně chudinka slintala (mě ty sliny kapaly na hlavu :) ) a pak dokonce zavrčela... Její panička říkala, že se bojí, protože když byla malá, tak dostala od nějakého dítěte koloběžkou do hlavy a od té doby k dětem nemá důvěru.... Já nejdřív nechápal, co se děje, ale když jsem viděl Dupču takhle nervózní, znejistěl jsem taky... pro pořádek. Naštěstí po chvíli s babičkou odešel a my si mohli dál hrát.

     Taky jsme potkali slepeckou goldenku Bellu, ale to si nás paničky rychle vzaly na vodítka a nesměly jsme ani pípnout. Bella je zlá, napadla už ve Hvězdě spoustu pejsků, hlavně štěňat a svoji paničku vůbec neposlouchá. Naštěstí tam byla ještě s jedním retrívrem, tak si hráli spolu a nás si nevšimla.

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Dupinkou_Hvezda%2C6.6.08/

     Doma jsem si šel hned hajnout, nějak mě to zmohlo. Tak rycle nabrat další síly - dostal jsem totiž od paničky novou hračku - plyšového pejska, co má uprostřed tělíčka provaz, takže se s ním dá krásně přetahovat. A navíc mu při zkousnutí píská prdelka :) Takže se už moc těším, až se vyspinkám a přinesu ho paničce, aby mi ho házela :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode