Léto, slunce, voda a já :)

04.08.2008 00:00

 

V sobotu jsem byl s pánečkem od rána v Nymburce, běhal jsem po zahrádce a protože bylo i poměrně dost horko, i náležitě odpočíval. Večer mě vzali páníci s sebou do Dobřichovic na grilování k jedné jejich společné známé. Těšil jsem se na výlet, ale na můj vkus tam bylo moc lidí a i když měli velkou zahradu, raději jsem většinu času trávil u nohou obou páníků. Kdepak takováhle divočina - lítání s velikým fotbalovým balónem a omakávání od tolika cizích rukou... To já nemusím.

     V jednu chvíli mě ale páníci vzali vykoupat do Berounky a to už bylo teda jiný kafe - běhat pro hozený klacek mě moc bavilo :) Alepsoň jsem se v tom horku pěkně zchladil.

     V neděli jsme jeli do Nižbora, tam to mám taky rád, vždycky totiž dostanu něco dobrého na zub :) I tam jsem plaval v Berounce a ukazoval babi a dědovi, jak umím pěkně aportovat.

     Dnes panička objevila na internetových stránkách rozpis tříd na tu naši slavnou výstavu v Krči a zjistila, že jsem ve třídě sám. No to je tedy gól! Prý mě ale alespoň nebude nikdo rozptylovat a panička konec konců nebude v hloubi duše nervózně srovnávat :) Konkurence sice tedy jakoby na oko není, ale přesto vím, že se musíme snažit - nikdo nikomu nic zadarmo nedává.... Tak uvidíme. Protože výstava se týká i dlouhosrstých kólií a kraťand, celkový počet přihlášených pejsků je 142. Šeltiček je celkem 55, z toho 23 psů a 32 fen. My jsme z celkového počtu všech vystavovaných v pořadí 89., tzn. že budeme čekat  poměrně dlouho, než nastoupíme, ale snad to všechno nějak zvládneme. A když ne, svět se taky nezboří a půjdeme si hrát :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode