Mé 1. narozeniny a vánoční čas

26.12.2008 00:00

 

Ve vánočním čase jsem stihl oslavit své první narozeniny a to s plnou parádou jako je dort a dáreček :) Panička odpoledne kula plány, z čeho že ten dortík vyrobí a nakonec na to přišla. Rozvařila rejžičku, přidala do ní celé jedno na kousíčky rozrhané kuřecí prsíčko a tzv. to nańahńala do hrnku. Když to potom vyklopila, drželo to krásný tvar :) Navrch položila plátek šunky a dvě čokoládové kostičky a na místo svíčky posloužila buvolí tyčinka. Ještě zabalit dárek - plyšového pejska podhlavníčka, kterého ale stejně, jak panička správně předpokládala, tahám s sebou na přetahování. Že bych na něm spinkal, tak to tedy nehrozí :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/1._narozeniny/

     Moje první Vánoce doma s páníky byly taky moc fajn,hlavně proto, že jsem dostal spoustu dárečků a taky mi nenutili pořád jen ty granulky, ale ke štědrovečerní večeři jsem si pochutnával na svých oblíbených kuřecích kapsičkách a uzobl jsem i trochu cukroví :) Na Hod Boží jsem dokonce přišel i ke troše kachničky, no co Vám budu povídat, taková lahoda :)

     Když panička zdobila stromeček, tak jsem vydatně pomáhal čmucháním k ozdobičkám a motáním se pod smrčkem, než mi¨to panička zatrhla. Tak jsem jen koukal a hodnotil. Prskavek jsem se trochu bál, ale kupodivu jsem na ně neštěkal, jen jsem se radši držel v povzdálí. No a když jsem i vybalil pod stromečkem svůj první dárek, balónek, ze kterého padají ňaminky, má radost neznala mezí a balónek se ihned kutálel po celém bytě... Pravda, když ňamky došly, byl jsem trochu smutný. Myslel jsem, že mi dají pořádný dárek, něco jako bezednou slánku v pohádce, ale to ne...

     Náladu mi však spravily ostatní dárečkym povětšinou všelijaké pískací plyšové či gumové potvory... Nadšení nebralo mezí a já lítal po pokoji jako šílený, očička mi svítila a házel jsem úsměvy na všechny strany.

     Panička se pod stromečkem dojetím rozplakala, to když dostala od pánečka super foťák s nejrůznějšími funkcemi... to bude webíček :)

    Další den jsme jeli na Dědinu, kde jsme dostal onu výbornou kachničku a další den pak do Nižbora, kde na nás čekaly pod stromečkem další dárky. Já tam měl dva i s mašličkou, za kterou mě strašně bavilo dárek cupovat a když jsem z něj konečně mašli sundal, ihned jsme to chtěl napodobit i u všech ostatních balíčků, což už mi nedovolili... Nevím proč, jsem na to odborník... Dostal jsem od dědy plyšového dinosaura a od babičky přetahovacé chobotnici... měl jsem nesmírnou radost a štěkal jsem jako pominutý... :)))

    Vánoce jsou fakt bezva!!!

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Stedry_den_2008/

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode