Nižbor, klášterní zahrada a procházky ve Hvězdě

24.06.2008 00:00

 

V sobotu jsem byl s páníky v Nižboru u babi a dědy. Čekal tam na mě fungl nový pelíšek i s dekou a polštářky. To já rád, vždycky si o ně opřu hlavičku a sleduju dění, přičemž začnu pomalu klimbat :) Hned jsem si ho ozkoušel, tuze se mi líbil. 

Taky jsem dostal různé dobroty a pak jsme šli s páníčky do lesa na procházku. Při té příležitosti jsme našli tři hříbky - dožadoval jsem se na paničce, aby mi ihned ukázala, co hezkého to v trávě našla, tak mi je dala očuchat ... No nic moc, papat se to asi nedá... alespoň já si to myslím.

     Taky jsme se zhoupnul na houpačce, kterou jsme v lese objevili, ale dost jsem se bál, i když jsem seděl páníčkovi na klíně. Kdepak na mě s takovejhlema čertovinama - to si radši půjdu někde ulovit nějakou šišku...

     Panička mi na lesní cestě házela balónek, tak jsem měl radost. Panička už menší, protože byla zpocená až za ušima, teploměr vyšplhal snad na 35 stupňů a ani v tom lese nebylo o moc líp...

     Večer se grilovalo a ani já nepřišel zkrátka - dostal jsem kousek párečku :) To byla mňamka, jen jsem se oblízl...

     V neděli jel páneček pracovat do Nymurka na barák a my zůstali doma s paničkou sami. Původně jsme měli jít na prochajdu s Britney a odpoledne pak na výlet s Hani a Dupi a ještě s jednou kamarádkou a jejím pejskem, ale nakonec z toho všeho z nejrůznějších důvodů slezlo. Tak musela panička při pohledu na znuděného pejska vymyslet nový plán. Nakonec jsme spolu vyrazili do klášterní zahrady, kde vzniklo spousta hezkých fotek. Opět jsme si házeli s balónkem, já lítal, taky jsme chvíli odpočívali v trávě a paničku kouslo něco do zadku :)

     Po dvou hodinách venku jsem na zpáteční cestě sotva pletl nožičkama, bylo ukrutné počasí, příšerné vedro, nešlo vůbec dýchat a sluníčko mě pálilo do kožíšku. Paničku jsem příliš nepoznával, byla celá červená a vypadala velmi, VELMI unaveně!

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Brevnovska_klasterni_zahrada_22.6.08/

     Doma jsem však brzy ožil (na rozdíl od paničky, která vlezla pod sprchu a i nadále byla ráda, že je vůbe ráda) a ihned jsem jí začal nosit k nohám hračky, abychom si šli hrát. Panička nesdílela mé nadšení  a tak jsem to po chvíli vzdal a usnul... Asi po 20 minutách však kolem oken projel šílený motorkář a vzbudil mě. Panička sakrovala... a já jí vesele přinesl balónek :)

     Večer jsme byli ještě venku s Hani a Dupulkou, šli jsme do Hvězdy, ale je pravda, že jsme byli z toho horka dost unavení- všichni čtyři. Takže jsme spíš jen tak ťapkali a čmuchali :) (paničky nečmuchaly, ale pořád vyluzovaly takové ty zvuky, když mezi sebou komunikují člověci - těch zvuků bylo opravdu hodně :) )

     Včera jsem byl na prochajdě ve Hvězdě s páníky, i když páníček po příchodu domů z práce sakroval, že už to u nás vypadá úplně příšerně a že jsem zlobivý pes - otrhal jsem totiž v kuchyni i v předsíni tapety už skoro do půlky zdí a v předsíni jsem oškubal lišty až na omítku. No, moc pěkné...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode