Nuda, ulámané zoubky a mega klíště

19.04.2008 00:00

 

 Ale už mě to doma teda nebaví. Žádné běhání venku, žádné procházky, nic... Takový nůďo!

     Panička zjistila, že jsme si o něco ulomil asi 3 spodní zoubky tak, že mi tam zůstaly jen zbytečky... To jsem teda šikulka... Navíc objevila na bílým plyšovým méďovi, kterýho mi doma hází, trošku krve a pak zjistila, že mi krvácela dáseň.

     No a dneska ty moje nemoce a bolístky a všechno nabralo grády, když mě ráno drbala na krku a najednou se mi začala prohrabávat kožíškem, že prý tam mám nějakou poměrně velkou bouli... Když mi odhrnula chupy, strašně se lekla, nevypadalo to totiž ani jako ohromná bradavice, ale snad ještě hůř... Co to pro Boha je? Tak zavolala páníčka a ten zkušeně konstatoval, že tak tři-čtyři dny cucající klíště... No fuj! Takhle ohromný ho panička v životě neviděla! To je určitě ještě z tý nedělní procházky v Šárce... no jo, ale kdo má v tomhle huňatým kožíšku najít takovýho původně mini broučka, že jo... ? Tak vzal páníček Niveu a klíště vytočil... (doslova - naštvalo se tak, že se pustilo :) ) Panička mi pak ránu vydenzifikovala páníčkovou vodou po holení... ani jsem nepípl. Byl jsem prý moc hodnej pejsek, hezky jsem držel..., tak jsem dostal za odměnu piškotky :)

     Panička už je z těch mých bolístek trochu na nervy, má pořádný strach, je toho prý nějak moc - mají mě 2 měsíce a z toho jsem byl vysloveně zdravý snad jen týden... Sice beru stále anitibiotika, ale pořád ještě občas pokašlávám... Už aby to všechno bylo za námi a já byl zase zdravej kluk.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode