Panička se zbláznila

25.04.2010 08:23

Panička se asi zbláznila a v týdnu přišla z práce s óóóbrovskou krabicí, kterou za sebou táhla jako předmět doličný, funěla u toho, ale vypadala celkem šťastně.... říkal jsem si, co mi to nese za velikánskou hračku, ale nechtěl jsem být nezpůsobný pes, tak jsem krabici jen očuchal a počkal, až to překvapení panička vyndá sama.

I stalo se - a to Vám je věc! Panička tahala postupně jednu překážku na agility parkur za druhou... až byly u nás v pokoji čtyři - tunel, skočka, kruh a slalom. Jenže nebyly ještě složené a tak jsem úplně nevěděl, k čemu je ta spousta tyčí a šroubků dobrá... Panička jásala a vůbec měla dobrou náladu, ale já na to koukal nedůvěřivě... Pak přišel domů páníček a s lehkým úsměvem pronesl jen něco ve stylu: "No hlavně že tě to baví..." (nemohl přece hned ukázat, jak je taky nadšený :) ) Chvilku koukal na tu spoušť a po chvíli mu to nedalo a začal montovat.... :) a najednou jsme měli v ložnici stát psí parkur :) Když rozdělal tunel, najednou mi to došlo - hele, tohle znám! A vrhnul jsem se střemhlav dovniř a  zase zpátky a tak jsem pořád běhal z jednoho konce na druhý jako blázen, kníkal u toho nadšením a tak vůbec... Pak páníček sestavil kruh, tak to jsem nejdřív nevěděl, ale když mě jím panička opatrně prohodila, hned jsem napříště věděl, co se po mě chce a zdárně jím proskočil... Prostě už se móc těšíme, až si vezmeme tuhle srandu s sebou ven... :)

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode