Po dlouhé době opět on-line

23.05.2009 14:52

Panička zkrátka nějak nezvládá... celý květen je pro ni ve znamení zkouškového období, do toho měla spoustu povinností v práci, protože se podílela na přípravách květinového plesu, vystoupení divadla na celkem čtyřech představeních, návštěvy kolegů ze Švédska atd. atd. Věnovala se samozřejmě i mě a podnikli jsme několik výletů a spoustu procházek (fotografie na stránky panička průběžně dávala), ale nestíhala zkrátka psát....

Chtěla mě přihlásit na květnovou výstavu do Řepče, jenže jí to spadalo hloupě do zkoušek a tak to nakonec padlo. Stejně tak další výstava v červenci, protože v tom samém termínu je poslední volné místo v penzionu v Srní, kam chceme s páníky jet letos na dovolenou. Takže si počkám až dobu po prázdninách, ale to nevadí. 

Hodně jsem teď byl s páníčkem v Nymburce, třeba i na 3 dny, protože panička zůstávala v Praze, aby měla klid na učení. Honil jsem po zahradě veliký fotbalový míč, baštil domácí stravu prababičky (speciálně pro mě udělanou rýži s masem) a chodil s pánečkem na dlouhé procházky. Takže si nestěžuji. Panička mi slíbila spoustu akcí o prázdninách, protože prý bude mít spoustu volna (služby jí vyšly jen na 14 dní na celé prázdniny). Tak už se moc těším, jak spolu budeme trávit hodně času.

Předtím ale ještě panička odjíždí v červnu na týden od práce pryč, tak budeme s páníkem hospodařit spolu sami. Panička je z toho už teď našedivělá a stýskí se jí už teď předem. V červenci bude tak ytýden pryč, ale to má nonstop službu u klientů v Sedlci, tak tam se za ní přijedeme alespoň podívat. No a v září pojede na týden od práce moc daleko, až do nějaké Itálie prý... Nevím, kde to je, ale u teď je mi po paničce smutno a doufám, že se nám v pořádku vrátí domů.

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode