Podzimní lebedění

06.10.2008 00:00

 

Dlouho jsem nepsal, jak se nám vede... Máme teď takové rozlítané období, většinou běhám ve Hvězdě s páníky, tuhle jsem si tam dal rande s Aishou a Rustym, ale víc mě to stejně táhlo k těm menším hafanům, se kterýma se můžu pořádně prolítnout. Tihle by mě převálcovali :)

     Jinak mám i novinky - ta první je, že dospívám neboť jsem se snažil nakrýt plyšového medvídka... No jo no, k Britney mě bez bonitace nikdo nepustí (taky dospívá - poprvé hárá), tak to nějak vyřešit musím, no ne?

     Druhou novinkou je, že mi zděšená panička našla v kožíšku dvě blechy, tak jsme ihned nasadili protibleší obojek a zdá se, že je vše v pořádku.... To by nám ještě sházelo.

     A třetí a radostnou novinkou je, že jsem se naučil nový povel - spíš takový bláznivý kousek, ale panička je šťastná :) Prostě když se mi řekne "mrtvý", svalím se na zádíčka, packy vzhůru a takto vleže s bříškem nahoru čekám, než mi dá panička povel, že už můžu vstát. Co bych pro ni neudělal... (nebo pro dobrůtku?) :)

     Byl jsem taky s paničkou v Nižboru, i jsem tam spinkal a seznámil jsem se s kníračkou Mikinou, kterou mají paničky teta a strejda. Nejdřív jsme se vzájemně trošku báli, ale pak jsme se otrkali a honili se po dvorku... Byla to sranda, zahnal jsem Mikču do baráku a sám okupoval důležitě schody :) Když si ale panička Mikinu hladila, tak se mi to vůbec nelíbilo a vetřel jsem se jí pod paždí s dovětkem: "Hele, já jsem přece Tvůj kluk!" :)

     Co se týče výletů a procházek jinde než ve Hvězdě, byli jsme v poslední době ještě v Jevanech a Hostivicích. Podzim začíná čarovat a ty barvy - řeknu Vám - nádhera... :)

    fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Hostivice_doma_Hvezda/

    

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode