Pokus o aport a návštěva Lucky a Vaška

24.02.2008 00:01

 

V sobotu jsem učinil něco jako pokus o aport. Panička na mě šla s fintou - prý ji nebaví pořád mi chodit pro odhozené hračky a zase mi je házet. Mám se naučit jí je nosit zpátky... No jo, tak jsem si řekl, že jí teda tu radost udělám... Hodila mi uzlík a já se pro něj rozběhl. Chvilku jsem s ním zápasil (aby viděl, že já jsem tu ten silnější) a pak sem střídavě koukal na něj, střídavě na paničku a chtěl jsem, aby ho vzala a zase mi ho někam hodila, protože pohyb - to je prostě moje :) Ale ona dělala, že na něj nedosáhne, nehýbala se z místa, jen natahovala ruku a pořád říkala nějaké "přines" nebo co... No tak teda jo... Sice nejsem žádnej sluha, ale konec konců, hrát sem si chtěl. Tak sem ho teda popadl a vracel se k paničce, ale tak, aby se přeci jen musela trochu natáhnout (no přeci to nebude mít úplně zadarmo, ne?) To bylo radosti, když jsme si pak zase hráli a přetahovali se o něj... A tím jsem ode dneška v pasti, protože panička už prostě ví, že přinášet umím, jen sem nechtěl, aby se to vědělo... :)

     Taky tu byla dneska návštěva. Přijela teta Lucka a strejda Vašek a přivezli mi gumovou pískací kost - no to si mě teda získali! Nová hračka, ještě neožužlaná a jaký vydává krásný zvuky (který páníčka po ránu přivádějí k šílenství :) ) Tak jsem se s nimi za odměnu pomazlil a taky jsme si hráli. Pravda, trošičku se mi to vymklo z rukou a pokoušel se o mě z rozjařenosti téměř infarkt myokardu, ale nakonec jsem se uklidnil a natolik mě to vyčerpalo, že jsem si šel lehnout... a zbytek jejich návštěvy u nás jsem téměř celý prospal.

 

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/23.2.08_navsteva_Lucky_a_Vaska/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode