Prázdniny začínají - výlet na Ameriku a grilování u Lucky a Vaška

07.07.2009 12:41

Tak panička se mi úspěšně vrátila z týdenního pracovního pobytu na horách a konečně nám začaly prázdniny :) Páníček na mě prásknul. že ty první dva dny, co tu nebyla, jsem spinkal na jejím pyžamu na její půlce postele... No a co.. tak se mi prostě stýskalo no... :) Pak už měl páneček dovču a vzal mě s sebou do Nymburka, tak to bylo lepší. Tam jsem honil po zahradě balónek a čas mi utíkal rychleji. Když jsme pak pro paničku jeli v neděli na Černý most a ona na mě zavolala, nejdřív jsem koukal jako opařený, kde se tam vzala, ale pak jsem začal zuřivě vítat :) Teď má panička díky tomu, že pracuje ve školství 3 týdny volna, ke konci července je 1 týden nonstop 24h. v práci a pak má zase 3 týdny volna... Hodláme si je spolu maximálně užít! :) Však jsme taky hned včera zahájili společně s pánečkem, Luckou a Vaškem sérii letních výletů cestou na Malou i Velkou Ameriku. Cestou jsme strašně zmokli, taky jsme se hrozně ušpinili na blátivých lesních cestách, ale výlet se nám líbil a já mohl po příjezdu k Lucce a Vaškovi domů hned pokřtít jejich novou koupelnu :)  Večer jsme ještě ugrilovali nějakou tu ňamku :) a zatímco lidští tvorové hráli "aktivity" (a mimochodem se shodli na tom, že je to pro každý pár naprosto "rozváděcí hra" :) ), já hlídal zahradu před kočičkama, cupoval plata od vajíček a běhal za tenisákem, co jsem si tam pod keřem našel (já najdu míček kdekoliv!) ... Byl to krásný den a domů jsem přijel uondán tak, že mi ani nevadilo, že se se mnou pelíšek převážil na jednu stranu, přičemž druhá půlka visela ve vzduchu... jó, když Vás hodná teta Lucka krmí salámkem...., tak se s Vámi pak převažuje pelíšek... :))))

 

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Vylet_na_Ameriku_a_grilovani_v_Rudne_u_Lucky_a_Vaska_6.7.09/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode