Přezubování se a jiné problémy dospívajících :)

12.05.2008 00:00

 

Včera jsem byl s páníkama na prochajdě v Šárce a víte, koho jsem tam potkal? Svojí velkou lásku - Britney... najednou vykoukla z vysoké trávy a mě se rozbušilo srdíčko... Tak jsem kolem ní rotoval jako blázen, panička se smála, že musím na slečny pomalu a něžně, jinak žádnou nesbalím... No jo, jenže já měl takovou radost, že jí vidím... Chvilku zaraženě seděla, ale pak jsme spolu běhali a bylo to krásný :) Panička si vzala telefonní člíslo na její paničku, abychom mohli občas chodit na vycházky společně...

     Jo a taky mi vypadly už dva zuby - jedna stolička a jeden špičák dole, takže teď vypadám trochu srandovně :) Všichni moji plyšáci jsou celý krvavý, takže panička stále pere, asle není to nic platný, za chvíli je to stejný. Dneska to vypadá na ten druhý špičáček, už ho mám na plocho ven z tlamičky a dost mi teda vadí - pořád se olizuju a mlaskám... někdy se nechci ani přetahovat o hračky, protože je to nepříjemný... Dobrá zpráva je, že mi už začaly zároveň růst druhé zoubky, tak už budu brzy velký kluk :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode