Procházky s holkama :)

28.05.2008 00:00

 

V neděli jsem se byl projít v Šárce s Dupinkou, to bylo bezva. Potkali jsme tam  bišonka Adámka, s kterým jsem si báječně zazávodil. Dupinka stála opodál a hlasitě soudcovala :) Dupči už se nebojím, to je dobrá zpráva, je to hodná holka a já už vím, že rozhodně nemá v úmyslu mě sníst ani nic podobného :) Za to ona mi voněla tentokrát opravdu hodně, protože zrovna hárala. Pořád jsem si k ní musel chodit čmuchat, až mě moje panička okřikla, že mám na to času dost... Běhali jsme dvě hodiny, takže jsem přišel domů úplně zničený a šel hned spinkat. Páníci mě tedy mohli nechat v klidu doma a sami si odskočit do nějaké vířivky nebo co... No já tomu moc nerozumím, mě se občas víří akorát srst na tělíčku, ale proč bych jim nedopřál taky trochu zábavy, že?

   A včera jsem byl ve Hvězdě s Britney. To Vám bylo radosti! Byl jsem tak nadšený, když jsem jí uviděl, že jsem jí samým nadšením skočil na hlavu... a vůbec jsem byl k neudržení. Britney je však správná ženská a jako taková si mě uměla hezky usměrnit, dokonce mě v jednu chvíli položila na lopatky, aby dala najevo, že jako odsaď podsaď :) Pak jsme si ale hezky hráli, honili se - to bylo vůbec nejlepší. Potkali jsme se s Aishou, ta ale byla venku se svými labradořími kamarády a nás si moc nevšímala. S Britney a její paničkou jsme strávili dvě krásné hodiny a když jsme šli domů a Britney na autobus, pořád jsem se za ní ohlížel... a tázavě se díval na paničku: "Ona jde pryč...?!" A panička mi řekla: "Britney musí domů, Argoušku, ale neboj, zase se brzy uvidíte.." A já své paničce věřím :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Britney_Hvezda/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode