První návštěva v Nižboru u babi a dědy

24.02.2008 00:00

V pátek tady byla Hanička, tak jsme šli společně s ní a s paničkou na chvíli ven. Byla tu i Dupinka, ale tu jsem viděl jenom přes okýnko v autě, kde čekala na paničku. Už se moc těším, až si spolu budeme hrát...

     Večer jsme jeli s mými páníky na návštěvu za babi a dědou do Nižbora. Poprvé jsem jel sám na zadní sedačce...Z počátku jsem se trochu bál, ale pak ta úžasná možnost roztahování se převážila nad strachem a já si pokojně natáhl všechny čtyři.

     V Nižboru bylo spousta nových podnětů, které jsem musel vstřebat. Věděl jsem, že se musím předvést v co nejlepším světle, takže jsem byl maximálně způsobný a neudělal ani jednu loužičku. A když na mě přišlo udělat boban, tak jen ukázněně na plínku, kterou mi tam panička rozprostřela. Babi šišlala kudy chodila a děda za mnou lezl po zemi - div, že neštěkal :) Prostě jsem neudělal svým páníčkům ostudu a předvedl se jako okouzlující miminko :) Zbytek návštěvy jsem ležel pod stolem u páníčkových nohou a spinkal... Byl to přeci jen rušný den.

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/22.2.08_doma_a_prvni_navsteva_v_Nizboru/

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode