První trénink agility

03.09.2008 00:00

 

Včera jsme byli poprvé s paničkou běhat "agi". Prostě jsme si to chtěli vyzkoušet, tak jsme se společně s Hani, Dupi, Bájou a Matyldou zapsali na kurzy ke Kátě Škrdové na parkur do Motola.

     Musím říct, že mě to fakt baví a už teď vím, že ze mě bude nadšený agiliťák :) Velkým plusem byla přítomnost mých psích kamarádů a i panička se se svými přáteli cítí na parkuru uvolněněji.

     První hodina byla spíše oťukávací, vyzkoušeli jsme si tunel, skočku a kladinu. Nejvíce mě bavil tunel a panička se smála, že jsem se "potatil", jelikož Ričínek je rovněž vášnivým průletníkem pevných tunelů. Myslela si, jak mě bude muset přemlouvat, hulákat na mě z druhého konce, abych tunel prolezl a lákat mě na dobrůtky... Nic z toho se nekonalo. Sotva mě panička pustila, vletěl jsem jako střela do té bláznivé roury a než panička stihla dokončit své hlasité "skrrrrrrrz", byl jsem venku na druhé straně (samozřejmě za obrovského jásotu trenérky Katky i paničky).

     Ani se skočkama nemám žádný větší problém, párkrát jsem ji tedy nepřeskočil, ale podlezl, nicméně brzy jsem pochopil, co se ode mě očekává a za co dostanu ňamku :)

     S kladinou už je to horší, docela se tam nahoře bojím, je úzká a já mám šmidravé nožičky :) ale za paničkou (nebo spíš ňamkou :) ) půjdu světa kraj, takže i tu jsem nakonec zdolal. Sice se staženými oušky a přidržováním Káti, ale zdolal :)

     Celý nadšený jsem pozoroval, jak běhají ostatní pejskové a netrpělivě se cukal na vodítku a ohlížel se na paničku s otázkou v očích: "Tak kdy už poběžíme my?" Po skončení hodiny nás paničky pustily na volno a zatímco uklízely parkur, my se mohli krásně společně vylítat. K naší cvičící skupině se přidal v lítání ještě Katky borderák Moon a kříženec knírače Sendynka, která nemá ráda ostatní pejsky, tak nás alespoň honí a bafá :)

     Krásně jsme si to včera užili a už se moc těšíme na příští úterý :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode