Psí procházky

18.07.2008 00:00

 

Tak jsme definitivně dokouleli přihlášku na srpnovou výstavu v Krči. Včera si to elegantně odplula českou poštou...

     Ve středu večer jsem měl spicha na Dědině s Britney, tak jsme spolu chvilku řádili, Britney ale není poslední dobou moc běhavá, víc ji zajímá kdejaký pohozený odpadek, který se jí její panička neustále snaží vyměnit za pamlsek, což se jí moc nedaří.

     Ve čtvrtek jezdila panička po služebních cestách - byla prý až na Moravě - ve Velehradě, Otnicích a v Brně. Spolu s kolegyní a kolegou objížděla ústavy sociální péče pro mentálně postižené děti a pro děti s kombiovanými vadami. Vstávala ten den už v pět hodin ráno a budila mě z pelíšku, abych se šel vyčůrat. To jsem se ale divil, jindy budím paničku vždycky já. A přijela až vdevět hodin večer úplně ucabrtaná. Přesto vzala balónek a šla si se mnou ještě chvíli házet za barák. Já byl sice přes den s páníčkem venku, ale jen na chvíli po sídlišti, tak prý abych se pořádně vyběhal.

     A včera jsem byl opět nadšen, jelikož jsme byli venku s Dupi a Matyldou. Matylda je pětiměsíční flat coat retriever naší kamarádky Báji. Když jsem ji viděl poprvně, nechtěla si moc hrát, sotva popoběhla, už si zase sedala a ke hře ji ne a ne nalákat. Včera to už bylo ale panečku jinak, běhali jsme spolu ve Hvězdě a i když mi nestačila, bylo to moc fajn :) My štěnda jsme neustále nadšeně běhali a Dupinka byla tentokrát za rozumnou :) Před letohrádkem na louce jsme potkali moc pejsků, ridgbacka, baseta, parson rusel teriéra a další... takže opravdu bylo o zábavu postaráno... Basetík nám potom ukradl míček a jeho panička se vracela Bůh ví odkud, aby nám ho vrátila :) To už se dneska jen tak nevidí....

     Cvičili jsme poslušnost, moc musím pochválit Dupinku, byal úžasná. Panička ale chválila i mě, má velkou radost, že mě dokáže odvolat i ze hry.

     Na zpáteční cestě jsme ještě potkali štěně berňáčka Dastyho, tak jsme se s ním na chvilku zastavili a hlavně Matylda se s ním krásně vyblbla.

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Dupi_a_Matyldou_ve_Hvezde_17.7.08/

     V sobotu nás prý čeká velký den, panička mi ale nechce říct, proč bude tak veliký... Jedno je jisté - v sobotu mi bude 7 měsíců, takže se asi chystá překvápko :)

 

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode