S Britney v Divoké Šárce a hrad Okoř

30.06.2008 00:00

 

Tedy to byl báječný víkend. Celé sobotní odpoledne jsem strávil s Britney. No umíte si představit, jak mi srdíčko plesalo :) Šli jsme s její a mojí paničkou do Šárky a honili jsme se po luzích a hájích :) Taky jsme našli po cestě lesní jahody a to byla teda mňamka! Libovali jsme si všichni čtyři...

     V jednu chvíli se o mě panička bála, skočil jsem totiž rozverně z lávky dolů a vypadalo to, že jsem si vyrazil dech... sípal jsem a nemohl se nadechnout, ale naštěstí to přešlo a mě zase rychle otrnulo... No jo, jsem holt psí dorostenec a jako takový vyvádím skopičiny :)

     Cestou zpátky jsme potkali ještě dvě yorkšíračky a dva jezevčíky, tak jsme se seznámili a ta jedna yorkšíračka mě pěkně prohnala... :) Normálně bývám rychlejší, ale teď jsem byl už moc unavený pes a navíc v tom horku... Utíkal jsem co mi nožičky stačily, hru na babu jsem nechtěl vzdát :)

     Panička zjistila, že nám o pět minut ujel autobus a protože jezdí o víkendu vždy až po půl hodině, rozhodla se, že půjdeme domů pěšky... Po dvou zastávkách, které jsme ale ušli, viděla vedle sebe moc, moc, moc unaveného psa, který sotva pletl nožičkami a i když ho panička zásobovala pitivem, už to pomalinku vzdával... Tak se rozhodla, že mě nebude mučit a počkali jsme na autobus. Plácnul jsem s sebou u nohou paničky a zahájil protestní spánek proti počasí a proti tolik vyčerpávajícím procházkám... Když jsme dojeli domů, jen jsem se zhluboka napil a spinkal jsem až do rána :)

No a v neděli jsem jel s páníkama na výlet, na hrad Okoř. Tam bylo plno nových vjemů, čumáček mi je nestačil sbírat :) Potkali jsme paničky kolegu z práce s jeho pejskem - čtyřměsíční čivavou Ričim. Byl stráááášně malinkatý a já kolem něj tančil svůj domorodý tanec, abych ho nalákal ke hře. Riči byl ale na vodítku a stejně se netvářil moc důvěřivě... :)

     Vykoupal jsem se v potůčku, páníci si zchladili uvařená chodidla a pak jsme ve vodě ještě chvíli dováděli :) (Nejvíc mě bavilo vyběhnout z vody rovnou do bahýnka na břehu a zase zpátky :) a páníci se úpěnlivě ptali "proč?")

     Dostal jsem od paničky taky maličký kousek zmrzliny a už jsme frčeli domů :) Večer jsme pak jeli ještě na Dědinu, měli jsme u babi schované třešně a já tam v parku náhodou potkal opět Britney :) Tentokrát jsem si s ní ale moc nepohrál, měla tam svého nápadníka - pinče, který k ní nikoho nepustí a i mě hodlal zmasakrovat... No, raději jsem se mu do cesty moc nepletl, jsem nekonfliktní povahy a pejsky, kteří se na mě pro nic za nic hned rozzuří, nechápu... A tak jim jdu radši z cesty, vždyť na světě je plno jiných kamarádů, kteří si hrají rádi :) Třeba moje panička... ta je úplně nejlepší :))))))

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode