Seznámení s Aishou a Oskárkem

09.05.2008 00:00

 

Poslední dobou nevyjdu ze seznamovacích večírků... předevčírem to byla labradorka Aisha, se kterou jsem si hrál u nich za domem a dokonce se mi jí povedlo v jednu chvíli i sebrat klacík, z čehož jsem měl ohromnou radost... Aishenka je moc hodná, ale protože je veliká, mám z ní pořád ještě dost respekt...

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/doma_seznameni_s_Aishou/

No a dneska, dneska jsem poznal šelťáčka Oskárka. Toho jsem poznal na internetu, občas jsme si štěkli nějaký ten virtuální pozrav, no ale vidět se na živo se nám poštěstilo až teď, když se konečně dohodly i ty naše paničky... Copak my s Oskarem, my bychom se sebrali, dali si sraz u prvního piškotu na zemi a šli lítat někde venku, ale znáte ty ženský... prej že nás samotný nepustí, a že půjdou s námi... no a než se dohodly..., tak je z toho květen.

     Šli jsme do třešňovky a už cestou bylo jasný, že o sebe máme maximální zájem... Pořád jsme si křížili vodítka a doráželi na sebe, takže paničky neustále vyšmodrchávaly zašmodrchané... Konečně jsme přišli do třešňovky, paničky nám daly volno a my si mohli s Oskárkem hrát na honěnou... To Vám bylo něco... on umí běhat stejně rychle jako já! Čím to bude?

     Pravda, Oskárek, ač je papírák, je "drobet" přerostlý, připomíná spíš menší kolii... ale stejně sem se ho nebál a věrně ho všude následoval :) Moje panička říkala, že by se jí taky líbilo, kdybych  přerostl, moc se jí líbila Oskárkova velikost i Oskárek vůbec :) Vypadal, jako kdyby se pořád usmíval a byl takový načesaný - bylo vidět, že jeho panička si na něm dala záležet, než vyrazili na seznamovací párty :)

     V třešňovce jsme potkali ještě dva jiné šelťáčky, jen si teď nemůžu vzpomenout, jak se jmenovali. Jeden byl určitě Falco, ten druhý myslím Arny, ale nejsem si jistý... Byla nás tam celá smečka, všech barev, věku a velikostí, tak jsme se vyblbli, paničky vypovídaly a ta moje měla radost, že se s těmi pejsky cítím dobře :)

     Za dnešek můžu říct, že teď už jsme s Oskarem kamarádi, tak zase někdy někam vyrazíme... pac a haf!

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/seznameni_s_Oskarem/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode