Seznámení s Gábou

02.07.2008 00:00

 

Úplně jsem zapoměl napsat, že mě před pár dny obdivovala u nás v třešňovce duchovní maminka Máničky a bábinky - paní Helena Štáchová. Moc jsem se jí líbil, chvíli si o mě povídaly s paničkou (byl jsem povznesen, protože jestli to Máňa práskne Hurvajzovi, tak jsem prostě slavnej! :) )

     Včera jsem se seznámil s Gábulkou. Přijela za námi spolu se svojí paničkou Markétkou, to je kamarádka té mojí paničky. Stál jsem za dveřmi, když šla panička dolů otevřít a hned jsem se hrnul ven přivítat návštěvu - to jsem se ale ještě ve dveřích zarazil, když na mě z oka do oka koukal nějaký velký zrzavý pes! A hned byl u nás jako doma, zamířil si to k mému košíku s hračkami, vzal si žužlací botičku a taky ozkoušel můj pelíšek. Byl jsem zmatený, nevěděl jsem, co si o tom mám myslet a když si toho vetřelce šla moje panička hladit, myslel jsem si dočista, že mě snad vyměnila a už mě nemá ráda. Tak jsem k ní rychle přiběhl a tulil se, protože já jí teda rád mám. Ale moje panička je hodná, hned mě taky pomazlila a řekla, že ví, že já jsem její kluk. To mi bylo veselo!

     Pak jsme šli všichni čtyři do Hvězdy, i když jsem si ze začátku na Gábu musel zvyknout, pak jsme se spolu ale už i honili - Gábulka přitom naštěstí neštěká, takže mě ani neděsí a to je dobře :) Jen ten míček kdyby mi pořád nekradla... :)

     Potkali jsme spoustu pejsků, mezi nimi i štěndo bernského salašnického psa, které zbožňuje hlavně moje panička, takže se rozplývala a já mezitím řádil s druhým štěňátkem - pravděpodobně belgického ovčáka. Gába se přetahovala o lítající talíř s labradořím klukem, který ji však posléze chtěl nakrýt, což mu nedovolila a dala jasně najevo, že její panenství zůstane tam, kde je :)

     Dalším kamarádem byla fenečka Gábulčinu srdci blízká, protože byly stejné rasy - taky to byla maďarská ohařka :) Takže blbly spolu a já jim to hlasitě soudcoval v obíhajícím kolečku! :) Prostě hotový zápas sumo...

     A nezapomenutelným společníkem byl drobounký whipet, který se rozhodl nakrýt Gábulce nohu... nakrýval opravdu s neskrývaným nadšením a úsilím... Gábulku nerozhodil, myslela si zřejmě cosi o tom, ať si prcek užije, když ho to baví... Markie už takové nadšení pro věc neměla :) Panička si sice svého milého whipetka odtáhla, jenomže ten nás pronásledoval po zbytek cesty a své oblíbené pohyby vykonával ještě asi tak třikrát... Mě to bylo celkem jedno, jsem ještě štěně a tak jsem si radši házel s paničkou balónkem nebo si hrál s klacíkama... aktivity dospělých mě neberou... (hm... panička je prý zvědavá, jak dlouho mi to vydrží...)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/seznameni_s_Gabou/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode