Smečka sportovní kynologie v Divoké Šárce a vůbec můj první sníh :)

06.12.2008 00:00

 

Musím říct, že jsem napaničku několikrát štěkal, aby si už sedla a pomohla mi napsat další kapitoly z mého života, ale ono se jí pořád nějak nechtělo... Tak jsem se naštval a zkusil to sám, jenže nerozeznám jednotlivá písmenka a tak z toho vzešlo na monitoru něco jako "hkjdfhjggdho". No, to byste si asi moc nepočetli.... A tak když panička viděla mojí velkou snahu, umoudřila se a už jí své zážitky vesele diktuju :)

     Jak jste mohli vidět na fotografiích, proběhla kromě jiného velká prochajda v Divoké Šárce a to hned s celou kynologickou smečkou - účastníky jsme byli my dva s paničkou, Dupča a Háňa, Matylda s Bájou,  Gába a Markétka a ještě Nina - Hanky sesta, která sice pejska nemá, ale za to má sportovního ducha :) . Samé baby a já - cítil jsem se jako král :) (až jsem si z toho zarýmoval) :)¨

     Bylo to super, lítali jsme jako blázni, honili se za balónkem i jen tak a přesto, že Gábulka nám dvakrát utekla a jala se následovat své lovecké pudy v podobě honby za zajícem, nakonec se vždy vrátila. Dostal sice od své paničky pěkně vynadáno a musela chvíli ležet v povelu "down", což bylo líto Matyldě a neustále kolem ní kroužila se smutnýma očičkama a pohledy na nás... Bája vysvětlovala, že Matylda je takový usmiřovač a když se na někoho křičí, je jí toho dotyčného hrozně líto... :)

     Když už jsme byli na cestě domů, potkali jsme šelťáčka Joeyho z Dědiny. Věděl jsem od Britney, že tam nějaký takový bydlí, ale ještě nikdy jsme se neviděli na vlastní oči. Hanička se smála, že jsem tam najednou dvakrát, měl totiž stejné zbarvení jako já, jen uprostřed čela měl bílou lysinku :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Divoka_Sarka_Argo%2C_Dupi%2C_Matylda%2C_Gaba/

     Na téhle procházce jsem si užili krapet sněhu, který na louky dopadl, ale větší sněhovou nadílku jsem si užil o pár dní později, kdy napadlo trochu víc a já lítal ve Hvězdě a na Dědinkských polích, kde jsem se krásně bořil a chvílemi z toho byl vyjukaný :) Taky ve Hvězdě postavený velký sněhulák ve mě nejprve budil nedůvěru, ale když jsem si ho očuchal, odvážil jsme se ho i počůrat.. jaképak copak. Navíc s paničkou jsme si taky ednoho malého postavili a já mu pořád kradl vlásky. Pche, prý vlásky, docela obyčejné větvičky, které mu panička nastrakala na hlavu.... a ty jsou přece na hraní...

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/snehova_prochazka_ve_Hvezde/

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode