Tak jde čas...

11.07.2008 00:00

 

 Co se týče Reka, máme nejnovější zprávy, že je pejsek čerstvě po kastraci, první dny byl naštvaný a uražený a s nikým nemluvil, brzy se však se svým odebraným mužstvím smířil a dle slov majitelky útulku je už opět „jeden velký vrtící zadeček“ 

 Jinak já teď na psaní nemám moc čas, pořád někde běhám s paničkou, navíc se ve středu vrátila ze Slovinska Dupinka s Haničkou, takže chodíme na prochajdy společně. Včera byly naše paničky dokonce běhat ve Hvězdě, prý se už na sebe nemohou koukat… a nás vzaly s sebou. Tak jsme běhali všichni čtyři. Po pravdě jsem se o tu svoji paničku trochu bál, takhle rudá ještě snad nikdy nebyla, funěla jako vlak, co u nás občas projíždí Libocem a po každém ani ne půlkilometru sakrovala na svou kondičku…

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Dupi_ve_Hvezde_9.7.08/

     Jinak jsem zlobidýlko zlobivé, když jsem doma sám – rozkousal jsem obal od DVD a samotné DVD odkutálel… Kam, vím jen já neb ho do dnešního dne páníčci nenašli… Taky moc krásně pokračuju v trhání tapet a rušení dveřních lišt… Pro zatím mi to jde výborně, ještě chvíli a prokoušu se k sousedům..

     Dneska odjíždím s paničkou do Nižbora na večerní grilování, houbaření a procházky, tak nám držte palečky, ať vyjde počasí J

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode