Úterní agilitění a Conan Ničitel v Nymburce :)

11.09.2008 00:00

 

 V úterý  začala paničce zase škola, takže byla doma brzy a šli jsme spolu a ještě s jedním jejím kamarádem lítat do Hvězdy. To bylo fajn :) Byl jsem rád, že nemusím být doma.     

     Večer na tréninku to vypadalo, že tam snad budeme s paničkou úplně samy. Bája s Matyldou nemohly, Hanka s Dupi dorazit taky neměla, protože Hanka měla teplotu a nebylo jí dobře a když jsme dorazili na cvičák, nebyla tam ani Jana s Elinkou. Nezbývalo než doufat, že se dostaví přeci jen ještě Jakub s Beníkem. Přišli jsme trošku dřív, tak jsme si procvičili trochu poslušnost a pak si sedli kousek od parkuru a dívali se na skupinku, co trénuje před námi. Za chvíli jsme viděli přicházet Kubu s Benem a spolu s nimi Háňu s Dupinkou, to jsem byl nadšený :) Tak přeci jen přišli, hurá! Páníci nás pustili a my se mohli krásně přivítat lítáním :)

     Potom začal samotný trénink. Jako vždy mě nadmíru bavily tunely, jednou jsem se do něj dokonce schoval a zatímco panička stála u skokovek a hledala mě, já na ní spokojeně čučel z prostředka tmy :) Moc jsem se bál na kladině, vůbec jsem tam nechtěl jít, několikrát jsem dokonce seskočil dolů, což je prý moc špatně... panička i Káťa se snažily mi z toho udělat zábavu, ale nejsem blbej... když se mi něco nelíbí, tak se mi to prostě nelíbí a pokud tam polezu, tak jen kvůli paničce a proto, že nejsem v zásadě odporovací pejsek...

     Od Katky jsme se dozvěděli i organizační změny, které nám bohužel úsměv na tváři nevykouzlily, ale nedá se nic dělat. Tréninky se přesouvají z úterních večerů na nedělní poledne. Nu což, s tím se nedá nic dělat.  Panička se s tím nějak smířila, mě je to v podstatě jedno, ale páníček po tomto sdělení tedy rozhodně nadšen nebyl :(

     Ve středu ráno jsem jel s páníčkem do Nymburka, budeme tam prý i hajat, protože páníček si vzal dovolenou a bude pracovat na baráčku. Tak jo, aspoň budu mít kolem sebe společnost a k dispozici zahrádku :) (páníček večer volal paničce a se smíchem žaloval, že jsem se lekl ježka a vytahal babičce Noemi podpěrné klacíky ze záhonků :) ) No a co, má mě líp hlídat, no ne? :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode