Už umím povel SEDNI

19.02.2008 00:00

 Možná byste to do mě neřekli, ale já se musím pochlubit - jsem doma teprve čtvrtý den a už umím přiběhnout na zavolání a dneska jsem vypiloval povel "sedni"....

     No, nejdřív jsem teda vůbce nechápal, co se po mě chce a když mi panička tlačila shora na zadeček, tak jsem se docela bál... proč mi to dělá? Držela v ruce dobrotu (piškůtek) a nechtěla mi ho dát, pořád opakovala jedno slovo, ale já jsem jí nerozuměl. Proč to teda nezaštěkala, no ne? Kdo má tý lidský řeči rozumět?

     No tak jsem si ze zoufalství párkrát sednul na zadeček a najednou jsem ten piškůtek dostal... a taky pochvalu. A v tom mi došlo, že to bude asi dobře, když se na to slovo posadím.. No a ono to fakt vyšlo!

     Teď už za to ani nemusím mít piškot, stačí, když mě panička pochválí, to jsem v sedmým nebi... jsem přece jenom ješitnej chlap :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode