Vítej, jaro!

28.04.2008 00:00

 

Takže abych to shrnul… Musím nejdřív třikrát zaklepat na něco, co nehoří, že už jsem zase zdravej kluk…

 

     Ve středu bylo moc hezky, svítíčko slunilo a štípy mouchaly, a tak když páníci přijeli z práce, vyrazili jsme na Dědinské pole, kde jsem se mohl dosyta vyběhat. Cestou jsme potkali nějaký pár staroušků (tak přes 70) s pejskem – buldočkem a páníčkům se ti staroušci moc líbili – byli děsně aktivní, házeli pejskovi klacíky a dokonce přelezli zábradlí na mostě J To se jen tak nevidí - no vida, jak pejsek udržuje dobrou kondici všech zúčastněných

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Na_poli/

     Ve čtvrtek panička skončila školu, nastává jí prý zkouškové období, takže je mírně nervózní… Nic méně využívá ještě každé volné chvilky, kdy můžeme být spolu, než prý začne opravdu tvrdý dril učení se…

     Ve čtvrtek bylo stále krásně, takže jsem vyrazil s paničkou a Haničkou na prochajdu na Dědinské pole… prošli jsme ho celé a vzali to nahoru Ruzyní, přes oboru Hvězda až domů… celkově jsem běhal venku asi tři hodiny a měl jsem toho opravdu natolik plné kecky, že jsem si doma natáhl všechny čtyři a hned usnul.. (panička to zalomila za chvíli po mě a páníček se divil)

     V pátek pršelo, moc pršelo… i večer bylo zataženo, ale docela teplo… šli jsme se projít do Hvězdy a já přišel zablátíčkanej až na pupík (panička taky – ta na rozdíl ode mne však už tak nadšená nebyla). Doma jsem šel hned do vany, ale to se zase teda moc nelíbilo mě…

     Víkend byl opět slunečný, sobotu jsme tedy strávili v Nymburce na zahrádce, kde jsem sežral paničce pracně upletený věneček ze sedmikrásek, kterým mě chtěla ozdobit… Copak jsem nějaká holka? Nic nebude…Raf, raf a bylo po věnečku… (Panička slzela – ale možná to bylo kvůli její alergii…) Navíc jsem tam objevil další živočišný druh, ale jíst se nedá…, to už jsem zjistil… Bylo to malinké, chlupaté, bzučelo to a když jsem to vzal do tlamičky… fuj, fuj, fuj, rychle vyplivnout … Panička říkala, že by mě to mohlo bolet… Cože? Taková malá potvůrka, a že by měla silnější zuby než já? No ale dobře, stejně mi teda vůbec nechutnala…

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Nymburk_26.4.08/

Neděle byla ve znamení Nižboru. Babi Marcela už měla nachystanou ňamku jak pro pánečky, tak pro mě – dostal jsem eukalyptovou kostičku na čištění zoubků a že mi teda chutnala J  Celý den jsem běhal po zahradě a dokonce jsem se venku vyčůral, za což jsem byl strááášně pochválenej + jsem dostal hned 3 piškotky najednou…

     Že by chtěli, abych čůral venku? Budu to muset ještě promyslet…

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode