Vodní hrátky ve Hvězdě a zlobení při tréninku na výstavu

20.08.2008 00:00

 

Včera jsme s Hani a Dupulkou vyrazili do Hvězdy k rybníku. Bylo horko a tak ty naše kožíšky potřebovaly trochu zchladit. Rybník už je sice trochu jetý, ale není to nic chemického, prostě příroda :) Tak jsme tam skočili za hozenými klacíky a úspěšně je nosili paničkám zpět.

     Potkali jsme se se dvěma holčičkama bernského švýcarského honiče. Ty byly teda rychlý! Jedna mě začala nahánět, já se ze začátku trochu bál a Dupinka mě bránila. Postavila se jí do cesty a doslova jí ode mě vyštěkala :) Když si zjednala respekt a viděla, že mi ta fenečka nic neudělá a že já začínám být taky otrlejší, nechala nás hrát si na honěnou :) a sama si hrála s tou druhou. Byla to doslova psina, lítali jsme jako pominutý a samozřejmě jsem to byl já, kdo byl v té hře nejvíc slyšet :) A taky ten, kdo byl nejrychlejší. Mé smyčky a obraty nebraly konce a dokonce jsem vždy, když mě už už měly, skočil do vody a lítal u břehu, protože jsem moc dobře věděl, že tam za mnou nepůjdou, jelikož bylo vidět, že ony dvě nejsou takový vodní nadšenci jako my s Dupčou.

     V jednu chvíli se mezi nás připletl zlatý kokršpaněl, ale už to byl asi dědeček, našemu dovádění nestačil a jen si nás všechny očuchal :) Panička obdivovala jeho dočista blonďatou šošolku na hlavě, vypadalo to, jako by byl snad obarvený... :)

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/s_Dupi_ve_Hvezde%2C_dovadeni_v_rybnice/

     Po dlouhém řádění ve vodě i na suchu jsme ušly ještě kus na louku, kde nás chtěly paničky pocvičit na blížící se výstavu. To se mi ale vůbec nechtělo, kousal jsem výstavní vodítko, neustále skákal na paničku a točil se jak na obrtlíku. Prostě jsem stávkoval, čmuchal v trávě a na nějaké vystavování jsem zvysoka kašlal. Panička to nejdřív zkoušela po dobrém, později už ale byla mrzutá a nejraději by mě pěkně usměrnila škubnutím za vodítko nebo podobně, ale protože ví, že se hned psychicky zhroutím, svalím na záda a okamžitě ztrácím důvěru i radost ze společných chvil, nechala to být. Byla ale smutná a lámala si hlavu, jak to bude v sobotu na výstavě vypadat a jestli nás rovnou nepošlou domů... Prý se jí tam za takovýhlech podmínek ani nechce...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode