Výlet na hrad Točník a klubová výstava v Mladé Boleslavi bez mojí účasti

20.10.2008 00:00

 

V sobotu jsme si udělali s páníky výlet na hrad Točník. Počasí nám přálo, bylo teplíčko, tak jsme si to krásně užili :) Na hradě jsme se potkali úplnou náhodou s Bájou, Filipem a jejich Matyldou. Jak je ten svět malej..no alespoň se v něm neztratíme. Zjistili jsme, že na hradě zrovna táboří skupinka nějakých dospívajících, ale moc se nám nezamlouvali s těmi láhvemi alkoholu v ruce, tak jsme se na místních lavičkách nasnídaňoobědvali :) a pomalu se vraceli zpět kolem ohrady s kozama, ovcema a krávou, jejíž bučení mě tedy chladným nenechalo a významně jsem se na ní podíval, cože to má jako znamenat... 

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Tocnik/

Odpoledne jsem odjel s pánečkem do Nymburka a panička jela do Jinočan přespat k tetě Haničce a Dupince, protože v neděli jely společně na klubovou výstavu do Mladé Boleslavi. Já se tentokrát neúčastnil, přijel jsem s pánečkem za nimi až na společné venčení po ukončení celého ceremoniálu. Panička tak alespoň měla větší klid a mohla si užít všechny ty pejsky a atmosféru :)

     Veliký úspěch slavily na této výstavě opět krátkosrsté kolie z chovatelské stanice Nireterrit. Jak jinak, Dupča si odvezla ocenění V1 a navíc ještě CACe. Stavěla se opravdu perfektně, jsou s Haničkou sehraný tým, tak nebylo co řešit. I její brácha Domino dopadl skvěle - V1, CAc a Vítěz Mladé Boleslavi. Kasíno, také Nireterrit, se sice nejprve před předvedením v kruhu zdárně vyčůral (a bylo toho opravdu hodně :) ), to mu ale nepřekáželo v tom, aby pak díky svému šarmu nedostal rovněž ocenění V1 a CAC. Prostě se dařilo.

     Co se týče šeltiček, panička byla nakonec ráda, že mě nehlásila, neboť konkurence byla velká, nejen co do počtu, ale i proto, že v kruhu byl Coctail z Ďáblovy studánky, který má nejen perfektní profi předvedení, ale i velmi zajímavou barvu bi blue, což paní rozhodčí Mlada Svobodová nemohla nehodnotit. Koky tedy vyhrál první místo ve třídě mladých a nikdo to snad jinak ani nečekal...  :)

     Pokud jde o paní rozhodčí, jevila se jako velmi příjemná paní s opravdu krásným vztahem ke psům, oproti panu Havelkovi v Krči však posuzovala dle paničky přísněji a podrobněji psi zkoumala. Což netvrdíme, že je špatně :)

          Výstavy se jako diváci zúčastnili i můj tatínek Riči, strejda Montík a jejich panička Jana. A konečně se nám podařilo s tatínkem udělat společnou fotografii :) Janě za ní patří velký dík neboť paničce se pro změnu vybily baterky ve foťáku :)

      Po skončení výstavy jsem se radostně proběhl s partou kraťand, i když opodál se shlukovalo pár šeltiček... Já  jsem prostě vyrůstal s Dupinkou, tak jsou moje smečka ony  :))))

fotogalerie: chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/Klubova_vystava_kolii_a_sheltii_Mlada_Boleslav_19.10.08/

 

PS: Autorství zveřejněných fotografií z výstavy - Tereza Fortuníková, Jana Zemková (hlavně šeltičky v kruzích) a Anna Jakubů (převážně focení venku) :) děkuju holky :)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode