Zoo Praha

12.07.2009 17:32

 

Včera jsme podnikli každoroční velkou výpravu do pražské zoologické zahrady! Letošní složení bylo: já s paničkou, Dupinka a Hanka, Tesa a Ilča s manželem Milanem, Wanda a Filip a paničky kamarádka Bára. Celkem tedy 6 dospělých a čtyři psi.

     Jel jsem k místu určení s paničkou MHD a poprvé jsem měl při cestě i košík, jehož nošení jsme doma trénovali a odměňováno bylo sladkými piškotky – jak jinak. I tak jsem se ale v tramvaji tvářil po jeho nasazení jako zmoklá slepice a vrhal na paničku vyčítavé pohledy, že se cítila jako největší zrádkyně na světě…

     Vše jsem ale patřičně ustál a pak už to bylo jen fajn… Spousta zvířátek (naše každoroční psí pozorování urzona nesmělo chybět), taky jsme shlédli novou expozici lachtanů. Paničku mrzelo, že neviděla venku své zamilované surikaty, ale zase si to bezva užila u goril, kde byla opravdu dlouho a pozorovala zápas o balón….  J a nakonec se jí podařilo i shlédnout svlékání kůže jakéhosi ještěra, jehož název samozřejmě už zapomněla :)

     Filip tentokrát opět nezklamal a znovu hledal kešky, což se mu dařilo, jen v jednom případě ho předběhl o hodně mladší protihráč :) Hold mládí vpřed :)

     Také jsme nasbírali do zásoby zase pár vtipných poznámek o původu šeltií i kraťand... Za všechny jen to, že já jsem "ten pejsek z reklamy" a kraťandy jsou "krátkosrsté šeltie" - což nás pobavilo asi nejvíc.... :))))

     V Zoo jsme strávili opravdu celý den, ťapalo se poctivě :) Večer nám přišlo velmi vhod, že páneček jel právě okolo z Nymburka, tak nás naložil a my se v pohodlí odvezli až domů. Cestou jsem to zalomil… byl jsem moc unavený pes!

 

fotografie najdete zde chipzjosefovskepevnosti.rajce.idnes.cz/ a omlouvám se za jejich přeházené pořadí, zápasila jsem s tím asi dvě hodiny a nakonec je výsledek stejně takový, jaký je. Ale už na na to nemám nervy :) 

a ještě nějaká videa od Haničky, Hani díky :) :

plavání ledního medvěda www.youtube.com/watch?v=UGYi6SSjnAQ

lachtan jihoafrický www.youtube.com/watch?v=WAByj70VjJQ 

pavilón gaviálů indických a jejich ostatní spoluobyvatelé www.youtube.com/watch?v=nS1cQV_hnb0

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode