Zvednutí nožičky, výstavní kruh a dredy

08.08.2008 00:00

A je to tu! Dne 4.8.2008 po 18. hodině odpolední jsem při cestě do Hvězdy zvedl poprvé u zdi nožičku! :) To bylo slávy! Panička jásala a já byl nadšen :) Sice to zřejmě bylo chvilkové poblouznění, protože i dále čůrám jako holčička, ale sem tam tu nožku přeci jen zvednu. Prostě se ještě rozmýšlím, co je pohodlnější :)

     Jinak, co se týče blížící se výstavy, tak to je tedy pěkné. Celou dobu žila totiž panička v domnění, že na výstavě se v kruhu předvádíme směrem doprava a ono je to zatím doleva, což nám vůbec, ale vůbec nejde... Takže panička propadla mírné hysterii, kterou se na mě snaží při tréninku nepřenášet, což je někdy nad herecký výkon :(

     Pozitivní zpráva ovšem je, že mé ohromné dredy za ušima jsou zažehnány! Díky patří Hasničce, která si na nás udělala jedno odpoledne čas a vyzbrojena hřebenem a trpělivostí rozčesávala a rozčesávala, zatímco panička mě držela, abych se necukal a vůbec všelijak nekroutil. Nutno říci, že to trvalo opravdu dlouho, takže po první úspěšné straně jsme si dali všichni tři pauzu a za pomocí pamlsků pokračovali ve straně druhé... Musím přiznat, že dobroty na mě platily a byl jsem krotký jako beránek :)  Hlavně, že ty nevzhledné uzle jsou za mnou (a jen s jedním malinkatým použitím manikúrních nůžtiček) a přede mnou ještě 14 dní do výstavy, aby se mi srst trochu vzpamatovala a já nevypadal jako rozzuřený Beethoven :)

 Panička mi koupila nový obojek a vodítko, vše v zeleném provedení s kostičkami, prý abych byl fešák a vynikla má rezavá barvička :) Když už to objednávala, přibalila ještě plyšovou pískací kachničku, dvě sušená ouška, kremrolku z buvolí kůže s nějakou smradlavou laskominou uvnitř :) , dvě buvolí botičky a kostičku. To bylo radosti! A Hani mi jako odměnu za trpělivost při rozčesávání donesla celý pytlík sušených králičích oušek! To mám ale zásoby! :)

    

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode